
ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie www.elle-boutique.pl produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży(zwrotu) posimy o pobranie i wypełnienie formularza zwrotu gdyż jest on niezbędny do odszukania Państwa zamówninia ( formularz zwrotu do pobrania )oraz dołączyć paragon/fakture oraz w przypadku zakupu za pobraniem podać nr. konta bankowego na który ma być zrobiony zwrot.
Otrzymany produkt należy odesłać na adres:
JKB Myśliwiec sp. z o.o. Jodłowa 889D obok Pepco 39-225 Jodłowa
nr.telefonu 507022793
zwroty wysyłane pod inny adres nie są odbierane.
lub skorzystać ze strony Wygodne Zwroty zachowując powyższe instrukcje.
Prosimy o sprawdzenie czy zwracane produkty były zakupione u nas w sklepie !!!
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub do paczkomatu.
- Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony;
- Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
- Nie przyjmujemy zwrotów które były za pobraniem a nie ma w formularzu wpisanego nr konta bankowego do zwrotu.
Zamówienia opłacone przez: - Autopay zwracmay przez Autopay lub przelewem.
Nie realizujemy zwrotów kosztów transakcji na zagraniczne numery kont bankowych.
REKLAMACJA
W przypadku reklamacji po przesłaniu produktu wysyłamy towar do producenta w celu naprawy lub wymiany na nowy. Prosimy o pobranie formularza zwrotu( formularz zwrotu do pobrania )oraz dolączyć paragon/fakture oraz w przypadku zakupu za pobraniem podać nr. konta bankowego na który ma być zrobiony zwrot jezeli naprawa lub wymiana nie będzie możliwa. Reklamowany towar należy odesłać na adres:
JKB Myśliwiec sp. z o.o. Jodłowa 889D obok PEPCO ,39-225 Jodłowa
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub do paczkomatu.
- Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
- Zamówienia opłacone przez: - Autopay zwracamy przez Autopay lub przelewem tradycyjnym.
Nie realizujemy zwrotów kosztów transakcji na zagraniczne numery kont bankowych.
Sklep Elle - boutique ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.